Doprava | Teta drogérie eshop

Spôsob dopravy a ceny

Aká je cena za dopravu?

  • doručenie kuriérom SPS - 2,99 €
  • doručenie na výdajné miesto Parcel Shopu SPS alebo AlzaBoxu - 1,99 €
  • platba na dobierku - 1,00 €
  • pri objednávke nad 49,00 € - zadarmo

Z dôvodu udržania priaznivých cien dopravy pre všetkých zákazníkov sme zvlášť spoplatnili nadmerné zásielky, ktoré sa svojou váhou a objemom vymykajú bežnému nákupu pre domácnosť. Zásielky nad 20 kg sú spoplatnené tak, že za každý dodatočný 1 kg sa započítava príplatok 0,29 €. Pokiaľ budete mať objednávku, ktorá váži 21 kg, príplatok za nadmernú zásielku bude 0,29 €. Aktuálnu váhu objednávky, a teda aj prípadnú výšku príplatku, vidíte vo svojom nákupnom košíku. Príplatok za nadmerné zásielky je pripočítaný k cene dopravného. Akcie Doprava zadarmo sa príplatku za nadmerné zásielky netýkajú.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Štandardná doba doručenia je 2-3 pracovné dni. Objednávky odoslané do 12:00 doručujeme nasledujúci pracovný deň.

Ako mi bude doručený tovar?

Objednaný tovar vám bude doručený na výdajné miesto alebo na adresu kuriérom spoločnosti SPS. Po pripravení objednávky na odoslanie budete informovaný prostredníctvom emailovej správy. Vaša objednávka môže byť rozdelená do viacerých balíkov.

Aká veľká môže byť objednávka na výdajné miesto?

Na výdajné miesto je možné doručiť iba objednávku, ktorá sa zmestí do jedného balíku s maximálnou hmotnosťou 10 kg vrátane obalového materiálu. Väčšie objednávky je možné odoslať iba na adresu kuriérom.

Môžem zaplatiť aj na dobierku?

Platba no dobierku je možná len pre registrovaných užívateľov e-shopu pri zvolenom spôsobe dopravy kuriérom. Pre spôsob dopravy na výdajné miesto je možná iba platba kartou vopred po dokončení objednávky. O doručení zásielky budete informovaný SMS správou od doručovateľa.

Môžem si tovar objednať aj do zahraničia?

Doručenie je možné len na adresu na území Slovenskej republiky.

Čo mám skontrolovať pri dodaní tovaru?

Dôležité: Balík od doručovateľa pred prevzatím skontrolujte, či nie je akýmkoľvek spôsobom poškodený a či nebola porušená naša páska. Prípadne balík pred doručovateľom otvorte alebo vyhotovte fotografiu. V prípade pochybností alebo poškodenia odmietnite prevziať zásielku, spíšte s doručovateľom reklamačný protokol a kontaktujte prosím našu infolinku, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe riešenia. Pokiaľ poškodený balík prevezmete alebo zistíte poškodenie alebo stratu tovaru až neskôr nie je možné uplatniť reklamáciu u doručovateľa.

Kontaktný formulár

Zadajte text na obrázku